Tester electronic inteligent pentru piscine Scuba3s
Descriere
Noul Scuba II este un tester electronic de apă mic, compact și ușor de utilizat. Poate efectua până la 5 teste: clor liber, clor total, pH, alcalinitate, acid cianuric și brom. Acest dispozitiv plutitor, impermeabil, este ideal pentru teste rapide ale apei din piscină (rezultatele sunt afișate în doar un minut). Este cu siguranță dispozitivul ideal pentru a completa echipamentul piscinei dvs. atunci când trebuie să testați ușor și rapid apa din piscină.
NFC: Transfer de date prin cip
- Cipul NFC pasiv din dispozitivul Scuba3s asigură transferul wireless de date către un dispozitiv extern cu un cititor NFC activ (de exemplu, un smartphone). Funcționează ca un card de debit la cumpărături:
- Țineți telefonul mobil lângă Scuba3s - și totul este pe dispozitiv. Toate înregistrările de date sunt transferate simultan și sunt disponibile imediat în aplicația PoolAssistant pentru evaluare. Setul de date include numărul de serie al dispozitivului și versiunea software, numele și numărul metodei, data și ora măsurării, rezultatele și unitățile. Stocarea datelor este, de asemenea, disponibilă în cloud.
Aplicația PoolAssistant: prezentare generală rapidă oricând, oriunde
- Aplicația PoolAssistant vă ajută să evaluați rezultatele măsurătorilor. Prin transferul de date prin NFC, până la 3 utilizatori pot vizualiza datele pentru fiecare parametru de control pentru până la 5 piscine simultan. Aplicația clasifică, de asemenea, rezultatele sub formă de diagrame și oferă instrumente pentru întreținerea corectă a piscinei, o chimie adecvată și o calitate a apei.
Semnalele luminoase asigură fiabilitate instantanee
- Semnalele luminoase ale Scuba3s vă arată imediat, prin intermediul iluminării colorate a afișajului, dacă rezultatul măsurătorii este „OK” sau nu. Dacă lumina este verde, rezultatul măsurătorii se încadrează în intervalul ideal de măsurare și puteți începe să vă distrați în piscină. Dacă lumina este roșie, trebuie să fiți atenți: rezultatul măsurătorii este peste sau sub intervalul de măsurare acceptat de standardul mondial pentru înot. În plus, atunci când evaluați datele folosind aplicația PoolAssistant, rezultatele sunt clasificate în culorile de semnal verde și roșu. Aplicația vă ajută, de asemenea, să găsiți cauza.
Mai mulți parametri de control
- Cu 11 teste, Scuba3s oferă și mai multe opțiuni pentru monitorizarea calității apei din piscină pe baza celor mai importante ingrediente. Pentru a face acest lucru, selectați cu doar câteva clicuri: clor (total, liber, legat), brom, valoare pH, alcalinitate-m, duritate calcică, acid cianuric, oxigen activ, cupru și fosfat, oferind informații despre dacă apa din piscină este de calitate adecvată. Procesul de măsurare este acum și mai rapid.
Design nou, mai multă funcționalitate
- Design ergonomic: Scuba3s se potrivește confortabil într-o singură mână. Spatele este plat, astfel încât arată bine oriunde. Datorită compartimentului pentru baterii cu înșurubare, testerul electronic pentru piscine este garantat impermeabil și se conectează la orice utilizare a piscinei, oferind rezultate fiabile. Cu 4 butoane multifuncționale, puteți naviga cu ușurință în meniul utilizatorului pe ecranul mai mare, împreună cu animații și pictograme intuitive.
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.